השירותים שלנו

שיווק

אנחנו הזרוע השיווקית שלכם. בין אם זה אסטרטגיה, עיצוב גרפי וקריאייטיב או ניהול הרשתות החברתיות, ניהול אתרי אי-קומרס, וכתיבת תוכן, אנחנו שם.

פרסום

אסטרטגיית פרסום המשלבת דיגיטל, חוצות, אוטובוסים, עיתונות, רדיו וטלוויזיה היא המפתח לחשיפה רחבה בקרב קהלי יעד פוטנציאליים והשגת תוצאות.

פיתוח

אנו מפתחים ללקוחותינו: אתרי תדמית ואי-קומרס, דפי נחיתה ומנהלים פרוייקטים אינטרקטיבייים מורכבים שהופכים את בית הספר הישן לניו סקול.

שירותי PPC

בנייה וטרגוט של קהלי היעד בפילוח מדוייק, גיוסי המונים ממוקדים, פעולות רימרקטינג ורכש מדיה בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טיקטוק ועוד.

חוויות אינטראקטיביות

אנחנו מספקים פיתוח משחקים, פעילויות שיווקיות אינטראקטיביות ואשפים בלהמציא דרכים חדשות להניע את הקהל שלכם.

UX | UI

הדרך לחוויית משתמש נוחה עוברת באפיון, עיצוב ותכנון, לצד אופטימיזציה מונחית דאטה למסע הלקוח, החל משלב החשיפה ועד לשלב הרכישה.

מחקר משתמשים

ביחד נדייק את מה שאתם מחפשים. ניהול מחקרי עומק, כחלק מהליכי אפיון מוצר, פיזי ודיגיטלי, ושירות. ראיונות עומק, סקרים, מחקרי מוצר.

עיצוב גרפי ומיתוג

תשומת לב לבניית השפה המיתוגית יכול לעשות את כל ההבדל. אסטרטגיה מותגית, בניית שפה גרפית, אישיות מותג וליווי שוטף ביומיום.

אסטרטגיה שיווקית

מתודולוגיית ניתוח מסע לקוח ושוק לפי קהלים, מתחרים ומטרות, בניית תמהיל מדיה לפי זירות פעולה, מסייעת בהשגת היעדים העסקיים.

לקוחות

פרויקטים מחוץ לקוביה

16 שנים של פיתוח אתרים, אפליקציות ומשחקים תוך הקפדה על UX|UI חוויתי ויצירה מקורית של תוכן מותאם אסטרטגיה ומסרים למגוון ענק של מותגים, נתנו לנו שלל הזדמנויות להיות יצירתיים. מוזמנים להתרשם.